niedziela, 7 lipca 2013

pamietniczku czy wspominałem że "nienawidzę" Agi?

tak, tak nienawidzę Agnieszki Małochy... znowu, dosłownie na godzinkę wpadła do mnie, chodziło o koleżankę ale postanowiliśmy, że przy okazji zrobimy "łóżko", o którym mówiliśmy już jakiś czas temu... Oczywiście nie mogło zabraknąć Darka K....
ok, Aga się przebrała , wskoczyła lekkim susem o wdzięku łani na łóżko i zaczęła pozować. BUM!!!..  znów wystrzeliła z pozowaniem... nawet nie miałem czasu by sprawdzić czy światło jest w miarę ustawione. "Małocha" szalała a ja panicznie bałem zerknąć na wyświetlacz aparatu by nie stracić jakiejś sekundy jej orgazmicznego pozowania :( czizus, jak ja jej nienawidzę, przez nią moje oczekiwania do modelek drastycznie rosną, gdy inna modelka jest choćby minimalnie gorsza (pod względem pozowania) ja się gubię.. lata pracowałem na skill pozwalający wyciągnąć nawet z największego "drewna" coś a po sesji z Agą już nie się motam. I ta ilość zdjęć, po 20 min jej pozowania, mam zapchana kartę i nie wiem które wybrać, okazuje się że muszę obrabiać 20 zdjęć. Dodatkowego dramatu dodaje fakt że jej się podobają te zdjęcia i chce więcej a że to cudowny człowiek to nie umiem odmówić... Jest tak wspaniała że sam chcę więcej mimo że umysł mówi nie :) Nie, tak nie może być na następną sesje będę przygotowany, kupie paralizator a do picia wsypie jej coś by była senna bo tak nie może być :)
Apel do profesjonalnych fotografów: weźcie ją ode mnie, Agnieszka Małocha to piękna, bombowa i profesjonalna modelina w dodatku to po prostu "fajna laska", z którą świetnie się gada. Nie odpierdala numerów, nie jest księżniczką a pozuje jak wykwintnie! Jesteście tchórzami lub partaczami jeżeli jej się boicie.. spytajcie p. Widmańskiej lub A.Cudak ona potwierdzi, że Aga jest super :P Nie kaleczcie dziewczyny moimi zdjęciami zasługuje na znacznie więcej.

ps. Aguś majtaski cały czas na ciebie, nie ruszone czekają :P 



bielizna, iStudio, igrok, akt



bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt


bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt

bielizna, iStudio, igrok, akt

1 komentarz: