poniedziałek, 10 czerwca 2013

drogi pamiętniczku.. Paulina U... odkrycie sezonu...

- Focimy co?
- Nie wiem, nie chce mi się, jeszcze Małochy nie obrobiłem. Odparłem.
- Eeee, fajną laskę znam, przyjedzie zobaczysz, będzie spoko ...
Cóż, nie miałem wyjścia, nie chętnie, znudzony jeszcze pogadałem z kolegą Darkiem o takich tam męskich sprawach ( ;) ) i ugadałem się na ok 16:00. Myślałem, że sobie coś na komputerku podziałam zwłaszcza, że na ok 19tą byłem umówiony z moim ukochany ośrodkiem decyzyjnym a nie będę robił kolejne zdjęcia które chuj wie kiedy zrobię, zwłaszcza że nie wiem kiedy znajdę czas... No nic, trzeba łapać puki są :D...
ok. 16tej oczom mym ukazał się.. las... krzyży (sorki musiałem, nie mogłem się powstrzymać :P)... Więc, wracając do tematu... weszła do studia Paulina, drobna, zgrabna i idealnie proporcjonalna dziołcha o anielskiej twarzy jak dla mnie o lekkich, azjatyckich rysach ( "szłłłiiing":D). Zaniemówiłem, miałem uklęknąć ale by pewnie uciekła a jeszcze nie zdążyłem zamknąć drzwi więc się powstrzymałem :) Jedwabnym głosem i z subtelnym uśmiechem przedstawiła się a ja na potęgę próbowałem włączyć tryb twardziela artysty i to wszystko na wciągniętym brzuchu...
I tak jakoś poszło, kilka gejowskich żartów w kierunku Darka (modelka musi wiedzieć, że nie myślę w o niej w sposób lubieżny :>) podkręciło atmosferę i wzięliśmy się do roboty a ja już wiedziałem że ten dzień będzie za krótki... Oczywiście z Darkiem wydrapywaliśmy sobie ją wręcz bo tak pięknej modelce nie można przepuścić, trzeba robić wszystko co wleci do zboczonego łba zwłaszcza, że Paula okazała się mądrą dziewoją więc prawdopodobieństwo, że się skapnie iż nie umiem robić zdjęć, że nie wsadziłem filmu do swojego D90 i że tak naprawdę jestem tam dla darmowych cycków rosło z każdą minutą :D ... 
Cóż, jakoś poszło i choć za obróbkę brałem się bardzo powoli to jakoś skończyłem. Sesja dodatkowo była ciekawa gdyż postanowiłem zaryzykować i użyć Darkowego ringa trochę w inny sposób i do innych celów niż klasycznie się to przyjęło (ładna dziewczyna to człowiek musiał udawać że kombinuje, że mu na zdjęciach zależy ). Ponad to wpadłem na pomysł by zdjąć z lampy 300setki softboxa i zmiękczyć światło blendą, Darek dorzucił swoje nie ocenione grosze i efekt jak dla mnie wyszedł bajkowy :D
Dosyć biadolenia, o to efekty :D Smacznego i nie poplamcie monitorów bo plamy zostają... wiem bo w końcu musiałem obrabiać te zdjęcia :D

fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio


fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio

portret, fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio


fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio




fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio

fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio



fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio

fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio

fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio

fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio

fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio
fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio


fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio

fotografia aktu, foto akt, polskie dziewczyny, istudio, igrok, azjatka, polskie modelki nago w ujeciu aktu, moda, studio


11 komentarzy:

  1. Za dużo podobnych kadrów;) A tak to zacnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) fakt dużo podobnych, masz racje ale jeżeli z danego układu są 2-3 fajne zdjęcia z fajnymi minami to jak najbardziej obrabiam bo przynajmniej jest większa szansa że modelce się choć jedno spodoba co sprawi że będzie zadowolona ergo wróci :D
      z resztą nie tylko modelki ale i inni widzowie tak postrzegają zdjęcie, jednemu się podoba jedno innym drugie mimo że tylko mina się zmienia bo reszta zdjęcia taka sama pozostaje...
      kolejna sprawa to wiadomość dla modelek, że nie jestem jakimś tam zadufanym ziomem, czasem obróbka trwa ale jak jest w czym wybierać bo modelina się postarała to dostanie 7 czy 10 zdjęć a nie 3 po miesiącu i to z łachą :)

      Usuń
    2. Nie, akurat nie chodzi tutaj o to że to się temu podoba tamto temu... to Ty pokazujesz zdjęcia z najlepszej strony, a pozostawianie wyboru widzowi i pokazywanie obu zdjęć stawia raczej Cie w świetle niezdecydowanego fotografa:P ;) Modelce ja zawsze wysyłam jak coś to dwie wersje ale publikuje zawsze jedną... Połowa mniej zdjęć i wpis byłby sto razy ciekawszy i bogatszy w treść:)

      Usuń
    3. miło wiedzieć że reprezentujesz gusta wszystkich ludzi :) nie wątpliwie wielu postrzega jak ty ale ja nie mam zdolności czytania w myślach innych i zakładam wszelakie opcje... np. załóżmy że mnie się podoba najbardziej zdjęcie nr.1 ale co z kim gadałem wszyscy mówili nr.3 najlepsze i gdybym wstawił 1 to inni by pomyśleli "takie se można było lepiej".. nigdy tak nie miałeś że ty lubisz najbardziej zdjęcie X a inni mówią X takie se Y zajebiste?
      może nie zdecydowanie a może pokazanie innym, że na sesji wychodzi mi więcej niż 5 zdjęć :P co z tego że modelka X dostała od ciebie 30 zdjęć skoro modelka Y widzi 5 i ci nie zapozuje bo pomyśli, że ty 5 dajesz w końcu cie nie zna ani modelki X...

      Oczywiście nie ma tu jednej słusznej odpowiedzi, strategii i prawdy mimo że wydaje mi się że ty jednak ją, tą jedyną złotą znasz... ogólnie eksperymentuję z tzw trafieniem do jak najszerszej grupy odbiorców gdyż faktem jest że jak weźmiesz 100 ludzi do swoich zdjęć to głosy rozłożą się na kilka zdjęć a nigdy nie wiadomo kto ogląda... i tak X spodoba się nr1 i powie fotografuj mnie a Y spodoba się nr 21 i też pomyśli fajne zdjęcia, fotografuj mnie.. to się nazywa statystyka i rachunek prawdopodobieństwa :P

      ... oczywiście jest to broń dwusieczna no ale kto nie ryzykuje ten nie jedzie:P swoją drogą skoro jest kilka rodzajów xboxa, bmw, telewizorów, kart graficznych itd to chyba po coś je zrobili a nie tylko jeden najlepszy model i tyle :P

      Usuń
    4. Ale tu nie chodzi o to że daje 5 a nie 20... Zawsze każda modelka ode mnie dostaje np 15-20 zdjęć i każdej to oznajmiam na początku ustalania sesji, a to że ja daje 5 najlepszych to tylko kwestia mojego wyboru:P Nie lubie zasypywać ludzi tymi samymi kadrami, bo wiem że dostaje poźniej komentarze że sesja jest mało urozmaicona bo dużo jest takich samych zdjęć... ot takie moje przemyślenia i tyle:)

      Usuń
    5. A widzisz :) Jasne i ja cię rozumiem i nawet z godzę że tak może być poza tym napisałeś, że "nie lubisz" a więc kwestia gustu i ja się z tym kłócić nie będę a co więcej, szanuje je :)... Ludzie się dopierdalają bo lubią robić to dla samej zasady, osoba która ci pisała, że masz dużo takich samych kadrów za pewne szukała na silę minusów bo ja np jak lubię czyjeś zdjęcia a twoje się do tego zaliczają to jestem ich ciekaw wszystkich i nie przeszkadza mi jak ktoś wstawia 50 zdjęć gdzie co 10te zmienia się coś więcej niż mina i kadr... patrzę na zdjęcie (bez znaczenia czy mi się podoba czy nie) i myślę -szkoda że nie pokazał więcej bo może inne ma lepsze np mina laski albo mniej ucięta ręka, etc. :)
      nikt nie zna psychiki kobiet ale ja mam taką teorie że jak ona widzi dużo zdjęć (nawet jeżeli to kopie poprzedniego) to wydaje się że coś na tej sesji się dzieje:) ale to tylko teoria...

      a wracając do tych co cię krytykowali, nie wiem odnośnie jakiej twojej sesji ale mam takie przemyślenia co mogli mieć na myśli, wezmę za przykład tą moją :) widzę 2 opcje:
      1. gdyby na ok 60% i więcej zdjęciach modelka leżała a ja z boku bym ją fotografował czyli to co na moich ostatnich 5ciu zdjęciach tylko była by zmiana stylizacji i powiedzmy tła, wtedy zgadzam się z argumentacją. dobrze to widać u nie których gdzie zmienia się tlo, stylizacja a kadr zawsze jest frontalny lub z boku a modelka trzyma się za biodra lub za włosy i jest tego 10-15 fot ;)
      2. masz 3-4 różne czy nieco odmienne tła, stylizacje, perspektywa i na każdy "set" dajesz po 2-3 zdjęcia gdzie zmienia się tylko mina czy poza wtedy mówienie o takich samych kadrach jest lekko mówiąc nie trafione i czepiactwem bo fotograf po prostu chciał pokazać różne oblicza danej modelki.

      oczywiście dodałem tez 2 wersje bw i faktycznie wynika to z niezdecydowania która jest lepsza bo rzadko umiem to rozpoznać w swoich zdjęciach, wydaje mi się że jak mi dobry kolor wyjdzie wtedy bw tez jest fajne a jak nie jestem zadowolony z koloru to bw tez słabe :D...

      Usuń
  2. bardzo fajnie Wam to wyszło a dziewczyna naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście nie przeszkadza kilka podobnych kadrow . Ale najciekawsze w tej sesji jest to że co kilka kadrowa modelka zupełnie inaczej wygląda (głównie chodzi mi o twarz) Umiales to wszystko wyciągnąć z modelki, wygląda tak jakbyś robił sesje kilku innym osoba- i to jest zajebiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się że zwróciłeś uwagę na to co jest dla mnie najważniejsze czyli twarz :).. ja mogę być marnym fotografem, robić złe zdjęcia ale dziewczyna zasłużyła by pokazać że potrafi wykrzesać więcej niż jedną minę:)

      Usuń
  4. golizna to nie wszystko. A to czy umiesz robić zdjęcia czy nie to świadczą tylko o tym twoje zlecenia. A nie jacyś tam malkontenci.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie tylko golizna się liczy :) a tak serio to zgadzam się, malkontenci nie wyznaczają poziomu ale zlecenia (w znaczeniu komercyjnym) też nie... można robić denne zdjęcia i mieć zlecenia jednak wyznaje zasadę że im łatwiej znaleźć modelki, pojawiają się komentarze, propozycje współpracy z innymi profesjami to znaczy że poziom jest coraz lepszy... paradoksalnie, myślę że w niektórych przypadkach malkontenci to też dobry znak bo po 1. nagle zachciało im się marudzić po 2.znaczy że zazdroszczą a im więcej zazdrośników to znaczy że coś jest na rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń