wtorek, 9 kwietnia 2013

Magdza B. uśmiech za 1mil $

Do Magdy napisałem z pytaniem czy by mi zapolowała znacznie wcześniej niż do Ani choć w tedy jeszcze nie wiedziałem, że się znają... Magda mnie jakoś zbyła, nie pamiętam już jak dokładnie ale na pewno żałowałem :).. Jakiś czas później natrafiłem na profil Anki i do niej napisałem, ona okazała się odważniejsza a raczej z lepszym przeczuciem co do mojej osoby :P Sesja choć dość ekstremalna to jednak jak się okazało pozytywne wrażenie zrobiłem na Ani, która to od razu obgadała mnie ze swoją ziomalką Magdą, szybko się połapały co to za typ jestem i już 2 dni później Magda do mnie napisała i tak zaczęła się jedna z najfajniejszych znajomości jakie miałem zaszczyt zawrzeć.  Bo Magda to złota dziołszka, wesoła i bardzo piękna :) I tak to udało się "wypaczyć 2 piękne lachony" :P 
Oto efekty 3 sesji z Magdą, dwóch z 2012 roku i ostatniej z lutego 2013 roku:)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz